דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה דיאטה לא עובדת? למה חדר כושר לא עובד? מה כן? 

מאת    [ 28/04/2012 ]

מילים במאמר: 472   [ נצפה 3653 פעמים ]

למה דיאטה איננה עובדת?

למה חדר כושר איננו עובד?

 

 

התסכול המתמשך של משקל עודף הינו צורת חיים המוכרת לשישים אחוז מהצבור הגר במערב. המאבק הבלתי נשלט בתשוקה לאכול היא ניסיון יום יומי מתמשך ומתסכל.

 

מאמר זה יסביר את הסיבות המובנות בתוכנו לקושי זה והדרך לפתרון.

 

אנשים מייצרים כימיות כתוצאה מכל גירוי החולף בהם. זעה למשל, משתחררת כשחם, רוק ומיצי עיכול בעת האכילה, חומצת חלב לשריר במאמץ רב, בס"ה ישנן בגופינו מיליוני כימיות המשתחררות אוטומטית ומבלי שכלל נשים לב אליהן.

לאחרונה פורסמה כתבה בוואלה המספרת על הכימיות אותן משחררים בעלי החיים בעת שהם מובלים לשחיטה או נשחטים: http://health.walla.co.il/?w=/5101/2527875

גם Mayo Clinics פרסם אין סוף מאמרים בנושא זה כמו כל בית חולים רציני ומכוני מחקר:

http://www.google.com/#hl=en&gs_nf=1&pq=hormones%20during%20pregnancy&cp=38&gs_id=13z&xhr=t&q=hormones+during+pregnancy+mayo+clinics&pf=p&sclient=psy-ab&oq=hormones+during+pregnancy+mayo+clinics&aq=f&aqi=&aql=&gs_l=&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=fe2819027d67eb6c&biw=1680&bih=900

 

האם, בנוסף להפרשות השייכות להריון עצמו משחררת כימיות גם בעת שהיא כועסת, עצובה, שמחה, מדוכאת, מודאגת, עייפה, נפגעת וכו. כל הכימיות הללו עוברות אל העובר דרך חבל הטבור ומתקבעות במוחו כזיכרון.

 

מהרגע בו נותק חבל הטבור צריך כל אחד מאיתנו להתחיל ולספק לעצמו את הכימיות להן הוא מכור מבלי דעת, בחירה (לפחות לכאורה) או שיקול דעת. וכל אחד מאיתנו עושה זאת באמצעות מחשבות, שיחות פנימיות, מצבים, אינטראקציות עם אחרים ומיני שיטות סמויות אחרות. למעשה, מאחורי כל מילה הגיונית ישנו אגם שלם של כימיות בלתי מודעות.

 

למרבה האירוניה, אחד מהמצבים בהם אנחנו נתקלים בכל יום הינו ההשמנה. האכילה המוגזמת יושבת בתפר מאד מאד עדין שבין כימיית ההישרדות, הצורך באוכל  ובין כימיית התסכול.

 

פילוגיקה הינה שעושה שימוש מתמיד בכימיות הגוף לצורך הריפוי ממחלות קשות ואף הקשות ביותר והיציאה מהמצבים להם אנחנו נדחפים בגלל הכימיות.

 

למה אנחנו חולים או משמינים? ברגע שהמערכת החיסונית כמו גם מערכות אחרות בגוף כמו בלוטת התריס והלבלב לא עומדות יותר במעמסה הכימית המופרשת מתחילות התופעות המורגשות, ההשמנה היא אחת הקלות שבהן סרטן, פרקינסון ודומיהן הן מהקשות. זהו החלק הלא טוב. החלק הטוב הוא שאפשר להפסיק לייצר את המצבים יוצרי כימיות אלה ואזי, בדרך כלל מצליח הגוף לתקן את עצמו, להחלים, להרזות ולשפר את איכות החיים.

 

איך עובד התהליך?

המוח הינו גמיש והוא מסול להעביר מרכזי פעילות ממקום למקום על ידי אימון מודעותי. בסדנאות פילוגיקה להרזיה לומדים המשתתפים לזהות את המצב היוצר את הכימיה לה הם מכורים בגופם. בשלב שלאחר זיהוי השלב המביא לייצור הכימיה לומד המשתתף איך להפסיק ואף לצאת מהמצב הדוחף לייצור הכימיה הספציפית. כשרמת הכימיה יורדת, יורדת גם התשוקה לאוכל וכך, חוזרת אט אט מערכת האוכל, העיכול והבלוטות השונות בגוף לתפקד באופן תקין. תהליך הריפוי קורה ומתהווה.

שיטה זו נמצאת בשימוש בטיפול גם במחלות קשות אחרות.

כדי ללמוד על השיטה ניתן להיכנס לעיתון השיטה: www.feelogica.com

 

כותב המאמר הוא אריק אריאב שפיתח את השיטה ומשתמש בה לריפוי ושיפור חייהם של הרבה מאד אנשים בעולם כולו.

 

Arik Ariav


אריק פיתח את שיטת פילוגיקה הגורמת ומאפשרת באופן מודע להגיע אל החלק הלא נגיש במוח. ברגע שלומדים לגשת לחק זה ניתן לשנות כמעט כל דבר בחיים, להרזות בקלות, להחלים ממחלות, להצליח בעסקים, זוגיות, אין שום נוא שאיננו נשלט על ידי אזור חסום וצפון זה. למידת השיטה היא בעצם לידה מחדש אבל אחרת לגמרי. כדי ללמוד יותר על השיטה הכנסו אל:


www.feelogica.com


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב